mnie nie widać! yay!

niedziela, 1 stycznia 2017

Zimowe Tapety #2

Link

Może chcecie jeszcze trochę tapet z Frozen? Proszę bardzo! 



Hmm, dałam Wam już mnóstwo piosenek, na pewno macie ich dość. No to spróbuję jednak komentować obrazki, ale nie złośćcie się, jeżeli słabo mi pójdzie...

Link

Ciekawe, jakiej sceny w filmie dotyczy ta tapeta. Czy może tej, w której Elsa uciekała z pałacu? A może było to wtedy, kiedy zdecydowała się zostawić przeszłość za sobą i zbudować fortecę z lodu? Nie wiadomo.

Link

Olaf! Któż go nie lubi? Ta tapeta ma trochę kiepską jakość, ale jest tak urocza, że nie mogłam jej nie wstawić do posta. No więc po prostu dam Waszym oczom nacieszyć się tym widokiem Olafa na śniegu.


Z narysowanych tutaj postaci moim faworytem jest zdecydowanie Sven. Wygląda tak... uroczo, jakby miał zamiar odkryć wszelkie tajemnice tego świata, co tłumaczy obecność latarni w pyszczku renifera.
Ale Hans też wyszedł nieźle, to przyznać trzeba.

Link

No i znowu coś słodkiego. Spójrzcie tylko na Hansa. Czy podejrzewalibyście, że może on być czarnym charakterem? Dam głowę, że nie.

Link

To może teraz coś mocniejszego? Serio, ta Elsa wśród zawiei śnieżnej naprawdę robi wrażenie. Ta pustka w jej oczach... i ta biel dookoła... majstersztyk!

Link

No i absolutna perełka, czyż nie? Nie będę nic więcej pisać o tej tapecie, bo przecież każdy widzi, że Da Vinci to malował, więc moje genialne i pełne treści komentarze są zbędne.

Link

To chyba jedyna symboliczna tapeta w naszym zestawieniu, ale za to jaka! Artysta wszystko dobrze wyważył, dzięki czemu obrazek ma łagodny, spokojny nastrój...
Dobra, wiem, że to brzmi jak wypracowanie z polskiego. Przechodzimy dalej.

Link

A to Elsa w typowo rysunkowym stylu. Po jej minie można poznać, że chyba Hans przekazuje jej informację, iż Anna rzekomo nie żyje. Przyznam szczerze, w tamtej scenie zrobiło mi się Elsy zwyczajnie żal. Niby wiedziałam, że to tylko bajka i tak dalej, ale jednak... Dowiedzieć się, że Twoja siostra, na którą nie zwracałaś uwagi przez kilkanaście lat, nie żyje, to musi być naprawdę cios. Nie życzę tego nawet największemu wrogowi.

Link

Na szczęście informacja, którą przekazał Hans, była nieprawdziwa. Anna żyła, dogorywała, ale wciąż żyła. Znajdowała się na skraju śmierci, ale znalazła siłę i uratowała swoją siostrę przed śmiercią.

Link

Któż wie, co robiła Elsa, gdy siedziała w swoim pałacu? Może szukała Pokemonów? Mogę więc tylko życzyć pomyślnych łowów.

Link

Czy jest coś piękniejszego nad dwie siostry, które działają razem?
A niee, chyba nie działają razem, biorąc pod uwagę złość Elsy i zadziorną minę Anny. Czy tylko mi młodsza siostra przypomina Katniss Everdeen?

Link

Zastanawialiście się kiedyś, co by się stało, gdyby Elsa całkowicie straciła nad sobą panowanie w walce w pałacu? Czy tak by wyglądała po skończonej bitwie? Niestety, chyba nigdy się tego nie dowiemy.

Link

Podobno to też jest tapeta z Frozen, no więc wstawiam ją. Ciekawe, co się stało z Elsą? Serce jej zamarzło? Cokolwiek by się nie stało, trzeba przyznać, że kobita samozaparcie ma. Tak szaleńczo się zaczęła odchudzać, że teraz jej talii to po prostu nie widać...

Link


Ulepimy dziś bałwana?
No chodź, zrobimy to!
Tak dawno nie widziałam cię...
Nie chowaj się!
Uciekłaś gdzieś czy co?
Bawiłyśmy się razem...
A teraz nie. 
Dlaczego tak jest, czy wiesz?
Ulepimy dziś bałwana?
Albo zrobimy coś innego...

Link

Przyznam szczerze, że tutaj najbardziej podobają mi się oczy Anny. Wyrażają taką radość... Albo raczej wzruszenie, ten wzrok jest trochę... szklany.

Oh yay... Udało mi się napisać komentarze do każdej tapety i niczego nie skiepścić! Zawsze to coś ;) No to ja Was żegnam, do następnego razu... Trzymajcie się i miejcie siłę na szkołę/pracę/studia czy co tam jeszcze macie!

A, i oddajcie hołd Elsie, pomogła mi znaleźć tapety :)

22 komentarze:

  1. Czy wypadłem na nich dobrze?
    Proszę, powiedzcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeuroczo. Choć nie jestem pewna, czy o to Ci chodziło.

      Usuń
  2. Chodź wyjdziemy dziś na browar? Może być też wódaaa...
    SPADAJ HUMANISTO!!!


    XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Anno to ja tu jestem prawdziwą Anną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann nigdy za wiele. Za to królowa jest tylko jedna ^^

      Usuń
    2. Elsa - najlepsza królowa
      Anna - najlepsza księżniczka

      i Rarity is the best pony ;D

      Usuń
    3. Pięknie to ujęłaś <3

      Usuń
  4. Ja zawsze wychodzę uroczo. To mój znak firmowy, reniferzy wdzięk.
    Ogólnie to naprawdę zacne tapety. Lubie takie zwłaszcza ta numer dwa.
    To już wiem czemu nie mogłem znaleźć Articuno. Elsa mi go schowała. Łanie to tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Co do zachowania Elsy, to sam się jej zapytaj. Jest na wyciągnięcie ręki :P

      Usuń
    2. To Sven łapie Pokémony?
      Asz niemożliwe.

      Usuń
    3. Od dawna. Go nie trawię, ale ostatnio Sun przeszedłem nawet nieźle wyszło.
      Tylko ciężko się gra kopytami na 3DSie :D

      Usuń
    4. :D
      Ja też nie trawię Pokémon GOŁ.

      Usuń
    5. Ale i tak najchętniej wracam do X no jeśli chodzi o te nowsze.

      Usuń
  5. HA! I CO!? ZDEKONSPIROWALIŚCIE SIĘ!!!
    ANNA NAPISAŁA, ŻEBY ZŁOŻYĆ HOŁD RARITY, NIE ELSIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, o czym mówisz. Spójrz jeszcze raz, Paladynie.

      Usuń
    2. Rebelia wygrywa! RARITY VULT!

      Usuń
  6. Ciekawi Was, co stało się z Elsą na trzeciej od końca tapecie? No cóż, długa historia... Otóż to jest tzwn. concept art z czasów, kiedy Elsa miała być złą królową śniegu. Wtedy miała mieć właśnie , z powodu mocy, niebieską skórę. Tylko ciekawi mnie trochę, czemu Anna ma suknię wyglądającą na ślubną... Czyżby wyszła za Hansa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem jedyną osobą, która wie o co chodzi w tym obrazku.
      *pjona*

      Usuń
    2. Aha! Ok, to teraz już wiem. Dzięki za info.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A dokąd?

      Usuń
    2. Za winklem masz mechaty głaz. Skręć w lewo potem w lewo i znowu w lewo. Wtedy dojdziesz do miejsca w którym zacząłeś i do celu :D

      Usuń