mnie nie widać! yay!

niedziela, 9 kwietnia 2017

Rozstrzygnięcie konkursu


No nie! Niemożliwe! 



Chcecie wiedzieć kto wygrał! Ha! Nie powiem Wam!
Chcecie wiedzieć jaka seria zastąpi Lisie Łapki? HA! Nie powiem Wam!
*Szmery zza kurtyny* Ale, że co?! Muszę im powiedzieć? Z jakiej racji?! *agresywne szmery* Dobra, dobra już nie krzycz na mnie! *prychnięcie*
*Zniesmaczony, zerka w stronę kurtyny* Niestety, jednak muszę Wam powiedzieć. Także ten...


BRAWO! BRAWO! APLAUZ!

Moja seria, dla której nazwę jeszcze wymyślę, będzie polegała na porównywaniu Zootopii do realnych stworzonek! Szykuje się przednia zabawa. :33

Więcej szczegółów już za tydzień! Zwycięzcę, jeśli jednak się namyśli na odebranie nagrody
(z cudowną dedykacją), proszę o stosowny komentarz!

Dobrej nocy, Futrzaczki~!

2 komentarze:

  1. Brawo, moja uczennico!
    PS. A Cichy wciąż ma rosyjski nick.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie rosyjski, oni nie mają takiego koszmarnego ń. Wygląda mi na coś z byłej Jugosławii. Srpski?

    OdpowiedzUsuń