mnie nie widać! yay!

sobota, 8 kwietnia 2017

5 obrazków, by uczcić Geralta #13


link 

Witam! Czas, by uhonorować naszego zwycięzcę.
I tak oto, by uczcić epickiego zwycięzcę, epickich walk, dam paczkę nieepickich obrazków.
Na początek wesoła mordka białego wilka. Od razu weselej. Zwłaszcza gdy widzisz te radosne oczka. Białe futerko, może nazbyt uproszczone, ale jest miłe dla oka.
Więcej w głębi.




link 

A teraz szkic. Szkice fajne są i w tym wypadku również. Postać wygląda świetnie. Też tak chcę! Te ubrania są fajnie wykonane. Mówcie co chcecie, ale na mnie robi wrażenie.

 link

Jakie to urocze. Geralt i jakaś wilczyca. To ci wilk biały. Podoba mi się ten styl. Zwłaszcza te oczka, ale futerko mogłoby być lepiej wykonane, podobnie uszy.  Mimo wszystko jest to ładny art.

 link

Tym razem coś z kolorem. Ta kurtka bardzo mi się podoba. Chce ją mieć. Ma ładny kolor. Trochę to dziwne, ale bardzo podoba mnie się jego nos. Super zrobiony. Ma też to charakterystyczne ustawienie łap. Nioch!


I znowu poziom cukru wystrzelił w górę. To przez te oczy. No, jak nie lubić tego białego wilka. Słodki szczeniaczek. Po prostu AWW!

Tym akcentem kończymy!
Życzę miłego dzionka!

9 komentarzy: