mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Fanarty, fanarty, fanarty #79

[Źródło: vk.com]

Cześć! Witajcie w Poniedziałkowych fanartach. Wybaczcie, że tak późno, ale w każde Święta choruję na paskudztwo zwane Brakiem Czasu.



A jak Wam mija Wielkanoc? Ja co roku w śmigusa-dyngusa wymyślam chytry plan oblania całej rodziny, ale dzisiaj dałam się zazkoczyć i obudziłam się z wodą na twarzy.


Czy Wy też należycie do szczęściarzy, którzy przerwę Wielkanocną mają aż do 25.04? Ja tak i dlatego jeszcze cały tydzień posiedzę w domu, z czego niezwykle się cieszę.


W Święta wszędzie gdzieś pędzę, ale gdy już znajdę trochę czasu, to rzecz jasna czytam. :)


Ostatnio mam ogromną fazę na Ricka Riordana; w domu mam niemal wszystkie jego serie i muszę przyznać, że z każda następna książka tego pisarza jest lepsza od poprzedniej.


Przeczytałam już wszystkie części Percy'ego Jacksona i strasznie żałuję, że nie ma ich więcej :( Teraz wzięłam się za Magnusa Chase'a i bogów Asgardu i naprawdę mogę tę książkę polecić, bo jest to chyba najzabawniejsza powieść Ricka Riordana, którą czytałam.


Czytam również Beatę Pawlikowską i jestem zachwycona, bo jej książki są wręcz uzdrawiające i po ich lekturze jest się wręcz nabuzowanym od chęci do działania oraz energii. Moim zdaniem ta kobieta powinna być znana na całym świecie.


Przekonuję się także do gier. Dotąd grałam tylko w Minecrafta, ale ostatnio pobrałam Sabnauticę i mogę tę pozycję szczerze polecić mimo tego, że potwornie zamula mi komputer.


Co jeszcze robię? Między innymi napisałam maila do Budzącej się Szkoły, w którym opisałam mój problem ze szkołą oraz poprosiłam o radę, co mam zrobić. Jeżeli jeszcze chodzicie do szkoły, to możecie zrobić to samo:
https://www.facebook.com/budzacasieszkola/?fref=ts


Po tym mailu czuję się naprawdę dobrze; wiem, że mogę coś zmienić, i to na lepsze. I z tym pozytywnym akcentem Was zostawiam.

10 komentarzy:

  1. "Przeczytałam już wszystkie części Percy'ego Jacksona i strasznie żałuję, że nie ma ich więcej"
    Są jeszcze "Olimpijscy herosi". Percy też tam jest, jak i wiele innych postaci z Obozu Herosów. Z ciekawości, czytałaś już Kroniki Rodu Kane albo Apollo i Boskie Próby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są Olimpijscy Herosi, mam te książki, lektura jest bardzo ciekawa, ale jakby to powiedzieć?... Akcja nie skupia się już tylko na Percym, Annabeth i Groverze, nie ma w nich narracji pierwszoosobowej z punktu Percy'ego, ważniejsi są raczej Piper, Leo i Jason, bo to od nich zaczyna się cała historia. Krótko mówiąc, chciałabym jeszcze trochę części skupiających się tylko i wyłącznie na synu Posejdona.
      Mam "Czerwoną Piramidę" i Boskie Próby na półce, czekają, aż skończę Magnusa ;)

      Usuń
  2. ,,Czy Wy też należycie do szczęściarzy, którzy przerwę Wielkanocną mają aż do 25.04?" Nie, egzaminy, takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniedziałkowe Fanarty?
    *patrzy na godzinę dodania*
    Trochę późnawo, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taak, powiedziałam, że późno, coś nie w porządku?

      Usuń
  4. To będzie fajnie.

    OdpowiedzUsuń