mnie nie widać! yay!

niedziela, 2 kwietnia 2017

Podsumowanie serii "Lisie łapki kontra..." // KONKURS


Po raz ostatni już w tej serii zapraszam do czytania!


Witam serdecznie.
ZA CHWAŁĘ ZWIERZOGRODU! Sytuacja się znacznie zmieniła. Władza, pieniądze i te sprawy...

Szanowny Towarzysz Polineks wszystko Wam wytłumaczył.
Opadł już kurz po rewolucji, ja niestety nie zostałem przyjęty w szeregi straży przybocznej Księżniczki Luny ani Rarity, FGZ żyje i ma się doskonale, ale jednak coś się kończy. Moja flagowa seria postów... To dzięki niej stałem się rozpoznawalny. To było coś oryginalnego, świeżego, innego i zaskakującego. Pierwszy post został opublikowany drugiego października zeszłego roku, a od tego czasu, w miarę regularnie, pojawiały się co tydzień kolejne moje przemyślenia. Po dokładnie pół roku pora zejść ze sceny w chwale. 


Ta seria była i będzie moim oczkiem w głowie. Czymś, co mnie ukształtowało i stało się moją dumą. Każdy post przepełnia mnie poczuciem spełnionego obowiązku. Poczuciem, że dałem Wam coś od siebie. Coś z serduszka, a Wy ciepło to przyjęliście oraz poprosiliście o więcej! Nie ma nic cudowniejszego. Bywały posty lepsze, kiedy to miałem niesamowity pomysł na ich zrealizowanie, bywały również posty krótsze i mniej ciekawe. W końcu nie wszystkie mogą być najlepsze, czyż nie? > . < A tak na poważnie, przez ten cały czas w moim życiu bardzo dużo się działo. Głównie nieprzyjemne rzeczy, które odbierały mi jakąkolwiek chęć do działania. Chociaż posty były regularne, to nie zawsze mogły być w 100% takie jak bym chciał...


Czas mija, ludzie się zmieniają pora by również blog ewoluował! "Każdy kto stoi w miejscu tak naprawdę cofa się do tyłu." Dochodząc do sedna, poniżej przedstawiam Wam spis wszystkich kolejnych postów. A co? Może akurat ktoś będzie miał ochotę powrócić do któregoś. 

  1. Lisie łapki kontra Wasza wyobraźnia! - Prolog nowej interaktywnej serii
  2. Lisie łapki kontra "Jak wyglądał transport w Zootopii przed wynalezieniem silnika?"
  3. Lisie łapki kontra "Dostarczanie energii"
  4. Lisie łapki kontra "prawa, gatunki i mieszanie krwi wśród zwierząt".
  5. Lisie łapki kontra - Ideologie dzikości
  6. Lisie łapki kontra - Zwierzęta hodowlane
  7. Lisie łapki kontra - Miasta poza Zootopią
  8. Lisie łapki kontra - Ekonomia //feat. Rarity
  9. Lisie łapki kontra - Okrywanie futerka ubraniami
  10. Lisie łapki kontra - Zootopiańskie święta
  11. Lisie łapki kontra - "Lisie łapki kontra..."
  12. Lisie łapki kontra - Fandom ludzi?
  13. Lisie łapki kontra - Klimat Zootopii
  14. Lisie łapki kontra - Apokalipsa! //Odcinek specjalny
  15. Lisie łapki kontra - Językoznawstwo
  16. Lisie łapki kontra - Przygoda!
  17. Lisie łapki kontra - Początek Utopii
  18. Lisie łapki kontra - Zimowe harce
  19. Lisie łapki kontra - Zapobieganie kicającej zagładzie!
  20. Lisie łapki kontra - Religie
  21. Lisie łapki kontra - Długość życia
  22. Lisie łapki kontra - Choroba
  23. Lisie łapki kontra - Walentynki
  24. Lisie łapki kontra - Jak zostać przystojnym lisem?
  25. Lisie łapki kontra - Jak zostać uroczą lisiczką?
  26. Lisie łapki kontra - Co by było gdyby...?
  27. Lisie łapki kontra - "Jak zostać śliczną królicą?"
  28. Lisie łapki kontra - Viva revolution!
Pora teraz na garść ciekawostek:
  • Seria zaczyna oraz kończy się drugiego dnia miesiąca.
  • Każdy post był opublikowany dokładnie o godzinie 03:33. (przypadek?)
  • Część obrazków zniknęła, ponieważ jestem leniwą bułą i nie chciało mi się ich pobierać. =^.^=
  • Seria była zaplanowana na około 5 postów.
  • To moja autorska seria. (Gadżety przejąłem w trakcie :s)
  • Seria z założenia miała być interaktywna, ale z czasem koncept się zmienił.
  • Najwięcej wyświetleń posiada prolog serii. Aż  401 odsłon!
  • Odcinek "Lisie łapki kontra - Przygoda!" posiada najwięcej komentarzy! Aż 36 komentarzy!


Jedno się kończy, a drugie zaczyna... Organizuję dla Was konkurs!
Mam kilka pomysłów na nowe serie, ale wpadłem na lepszy pomysł. To Wy wymyślcie coś, co będziecie czytać! Dla twórcy najciekawszego pomysłu (moim zdaniem) mam nagrodę! Otrzyma ode mnie książkę na wskazany adres, wraz z imienną dedykacją, a do tego jakiś słodki dodatek. Ot skromne podziękowanie za kreatywność!

Regulamin
  • Pomysł musi być oryginalny i ciekawy oraz powinien dotyczyć tematyki bloga. 
  • Im dokładniej opiszesz swój pomysł tym lepiej!
  • Wyniki ogłoszę w specjalnym poście 9.04.2017 r. w niedzielę.
  • Nie ma limitu propozycji, ale postarajcie się, aby były wartościowe. Wygrywa jakość, a nie ilość!
  • Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo po rozstrzygnięciu konkursu.

Na dzisiaj to wszystko. Zachęcam do udziału!
Do usłyszenia, futrzaczki!~ 

19 komentarzy:

  1. Dalej jestem pod wrażeniem waszego żartu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ty dalej nie wyciągnąłeś z lisiego archiwum mojej propozycji z bronią w Zootopi -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jesteś zobowiązany do zrobienia ostatniej części :>.

      Usuń
  3. Swoją drogą, kiedy dzień na blogu dedykowany Geraltowi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam Marka Grechutę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może seria, w której porównujemy postaci z Zootopii do ich zwierzęcych odpowiedników? Typu porównujemy, ile cech i zachowań charakterystycznych dla królików zostało u Judy itp.
    Albo może seria, w której redaktor wraz z czytelnikami przerabia teksty książek, wierszy, piosenek itp. na te związane z Zootopią? Np: "Przeminęło z wiatrem"➡"Przeminęło z Judy"
    Albo że czytelnicy podsyłają redaktorowi różne rysunki a on musi zrobić z nich komiks?
    PS: Jeżeli wygram (co raczej się nie stanie) to proszę oddać nagrodę komuś innemu. Moja rodzina by mnie chyba udusiła, gdyby dowiedziała się, że podałam komuś nieznajomemu lokalizację, bo to przecież "takie niebezpieczne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Lodowy Pingwin
      Znam ten ból, uczennico...

      Usuń
    2. Podoba mi się ten pomysł! Ile procent Judy to królik, a ile już nie :)

      Usuń
  6. Redakcja też może? :) Bo jakbym miała dostać coś słodkiego, to zrobię wszystko :D
    No więc mam takie pomysły:
    1. Życie w Zootopii obecnie. Chodzi mi głównie o zdobycze cywilizacji, które my posiadamy, a wisienką na torcie byłby Internet. Doskonale wiemy, że świat Zootopii jest podobny do naszego, ale czy wszystko jest w nim takie same? Czy każde urządzenie funkcjonujące u ludzi funkcjonuje w Zootopii? I co z Internetem? Czy jest Facebook, Twitter, Instagram, Youtube? A może coś innego? I czy isnieje tam pojęcie cyberprzemocy, prześladowania w Internecie? Z jakimi problemami zmagają się "zwyczajni" zootopijczycy?
    Byłaby to seria poświęcona codziennemu życiu w Zootopii. Można by nawet stworzyć przykładowe wpisy na portalach społecznościowych, wywiady z zootopijczykami, ich spojrzenia na obecny świat czy poglądy na władze.
    2. Porównanie Zootopii do innych bajek, filmów lub książek. Każdy post z tej serii byłby zestawieniem Zootopii z innym tworem, porównanie ich cech wspólnych. A na sam koniec można stworzyć ranking filmów/ksiązek najbardziej podobnych do wielkiej Z.
    To moje pomysły, jak na coś wpadnę, to jeszcze dopiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to się nazywa kreatywność. Bierzcie przykład z admina dzieci. A tak po za tym to popieram, a jak nie wygrasz to ja mogę którąś z tych serii poprowadzić :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pochwałę, chętnie ujrzałabym jedną z tych serii na blogu, bo nie chodzi tylko o nagrodę :D

      Usuń
  7. Popieram koncepcje Anirak. Głównie dlatego, że jestem wydmuszką bez pomysłów, a oba bardzo mnie się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjechałem na weekend, wracam, a tu jakieś pożegnania, jakieś pogrzeby, jakieś epitafia... Co tu się dzieje?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz? Nie ma cię przez chwile i wszystkim odbija

      Usuń
    2. Spuścić was na moment z oczu, to rewolucję wywołacie :(

      Usuń
  9. Kojarzycie akcje "niewidzialna ręka"? Judy nieraz w filmie gadała o zmienianiu świata na lepsze to może zrobimy swoją wersje tej akcji? Jako adminka grupy o Disneyu mogę wypromować akcje bo sama myślałam o niej widząc jak młodzież staje się egoistyczna a dzieci nie odróżniają obowiązku od dobrego uczynku.

    2 opcja - seria postów opisująca zawody i ich odpowiedniki w Zootopi.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem za odpowiednikami bohaterów Zootopii do postaci historycznych!:)

    OdpowiedzUsuń