mnie nie widać! yay!

wtorek, 28 marca 2017

Lisie łapki kontra - Viva revolution!

Zooshock Infinite by Quirky-Middle-Child



Nadeszła wiosna ludów, a wraz z nimi wielkie porządki! 

mattnyc816: “ihavewaytoomanyproblems: “sprinkah: “zzz-topia: “By @sprinkah. :). ” ah yes, this thing. ” Poor nick ;-; ” Judy will be there to help him ^-^ ”:

Pierwsi ranni!


Spotkanie po latach! Jakie to urocze =^~^=



Koncepcja I - Rewolucja!
Za Nami już ponad pół roku cotygodniowych łapeczek. Szczerze powiedziawszy, nie sądziłem, że ta seria będzie miała więcej niż 10 odcinków, a tymczasem powoli zbliżamy się do okrągłej TRZYDZIESTKI!  Widocznie bardzo lubicie czytać wypociny starego, spaczonego Bronego, a zarazem młodego Furry... Ale dzisiaj nie o tym. Wraz z wiosennymi porządkami, trzeba uporządkować również posty. Mamy dwa możliwe rozwiązania. Co powiecie na nieco świeżości?
Mam dla Was jeszcze jedne łapeczki, a w ramach trzydziestego odcinka zrobię dla Was podsumowanie całej serii. Jednocześnie zaproponuję kilka nowych pomysłów na mniej lub bardziej ciekawe posty. Wy wybierzecie, czego pragniecie, a ja jako pokorny redaktor, postaram się Was zadowolić. :3

http://reallyhorribleart.tumblr.com/post/154738347030:

Koncepcja II - Rewolucji ni ma!
Jeśli nie potraficie wyobrazić sobie życia bez łapci, to możemy podtrzymać tę serię. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zmienić delikatnie formę i nie przerywać tej pięknej tradycji! Czytelnik mój pan! Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły to śmiało, dzielcie się nimi!

Judy Laverne Hopps (@judy_zpd_hopps) | Twitter:

Pozdrawiam cieplutko~

9 komentarzy: