mnie nie widać! yay!

środa, 1 marca 2017

Mały komiks o poranku

Autor: LegoLink11
Tłumacz: Kabson

Co prawda miałem wam dać spokój od posów ode mnie przynajmniej na tydzień, ale:
a) to silniejsze ode mnie.
b) ktoś was musi męczyć.
c) mimo swojego lenistwa chcę to robić.
Oczywiście znalazłoby się jeszcze parę powodów, ale poprzestańmy na tych.
Dziś dwa komiksy. Ten tytułowy o sytuacjach, w których myśleć trzeba, o rzeczach ważnych i... Sami zobaczcie.


Ta dramatyczna chwila, gdy...musisz gdzieś zadzwonić! Pot sam nacieka na twarz, serce kołacze i nerwowo przełykając ślinę, wybierasz numer.


Niby mała rzecz, przy której inni patrzą na ciebie zagadkowym wzrokiem, ale ty wiesz, że ta chwila zmienia twe życie.


AAAA! Czekaj. To Flash? Czyli nic nie będzie ciekawego. Po prostu leniwiec znów będzie służyć pomocą.


 Judy! Daj mu skończyć. Nie bądź tak "hop do przodu".


 Tak! Wszystko idzie po naszej myśli. Z Flashem problemy znikają szybciej, niż się pojawiły.


Mówiłem, by dała mu dokończyć, ale kto tam słucha Polineksa. Po co te nerwy, Hoppsiu? Aż Nick się popluł, a telefon pewnie do wymiany.

Tłumacz: LadyMary 

Flash jest jak ja. Powolny, ale skuteczny. Albo jestem bardziej jak Judy. Szybki i niecierpliwy? Nie mnie to oceniać. Dziękuję LadyMary, jednej ze stałych forumowiczek, za tłumaczenie i udostępnienie.

Tymczasem życzę miłego dnia.

16 komentarzy:

  1. W Biedronce jest kawa, która nazywa się "O poranku", więc myślałem, że to komiks o niej. :v Zawiodłem się.

    OdpowiedzUsuń
  2. LegoLink? Czemu ta nazwa aż tak bardzo mi się z czymś kojarzy :v?
    #pozdrodlakumatych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gry Nintendo rządzą.

      Usuń
    2. #ZUOdobrzeprawi
      Ja tam w gry raczej nie gram, bo straszny ze mnie noob :v.
      Wszystkie moje pieniądze idą w kredki, więc choć chcę, to żadnego Nintendo sobie nie kupię.
      A grę "The Legend Of Zelda" znam głównie dlatego, gdyż rysuję właśnie po raz pierwszy w życiu Linka dla mojego brata...
      ...który już od kilku miesięcy grania w serię tych gier wciąż mówi, że Link ma na imię Zelda :v.
      Fandom, fandom nigdy się nie zmienia..
      A zresztą, fani Nintendo tworzą bardzo interesujący fandom, mają genialne fanarty, aż chcę do tego fandomu dołączyć. Trzeba tylko zagrać, ale ja nie mogę się zebrać :v.
      A gdy pokazałam rysunek Linka mojej znajomej, ona mi powiedziała:
      -O, jaką ładną elficę narysowałaś.
      JA SIĘ PYTAM, CZY JA NAPRAWDĘ TAKIM BEZTALENCIEM JESTEM, ŻE NAWET NARYSOWANY PRZEZE MNIE LINK WYGLĄDA JAKBY BYŁ PŁCI ŻEŃSKIEJ?
      Idę płakać w koncie ;_;.

      Usuń
    3. "Koncie"? Bankowym? :-P

      Usuń
    4. Nie mam bankowego konta :<.
      A czy ktoś odpowie na moje pytanie? Potrzebuję wsparcia :<.

      Usuń
    5. A niby jak mam ocenić, skoro nie widziałem tego Linka? :-P
      A beztalenciem na pewno nie jesteś. Zdecydowanie bliżej ci do van Gogha lub Picassa niż do beztalencia.
      A Link według mnie ma dość kobiecą urodę, więc pomylić się można.

      Usuń
    6. No ja rozumiem, że taki typ urody Link trochę ma, no ale ja na pierwszy rzut oka potrafiłam rozpoznać jego płeć. Zresztą reszta moich znajomych też (oprócz tej jednej nieszczęsnej :D).
      Jak chcesz, mogę ci podać linka do mojego Linka (jak to brzmi XD).
      A Van Gogh i zresztą wszyscy impresjoniści i postimpresjoniści to geniusze, do nich mi daleko.
      Ale dzięki za pochwałę 🐧.

      Usuń
    7. Może i ci do nich daleko, ale na pewno bliżej niż do "beztalencia".
      Bardzo proszę linka do Linka!

      Usuń
    8. Linka do Linka ci narazie jeszcze nie podam, bo muszę go jeszcze skończyć. Zostały mi tylko prawa ręka i usta (nad ustami się pewnie namorduję najwięcej, usta u mężczyzn wychodzą mi jak usta u kobiet ;_;).Jak mi się uda, zostanę true rysownikiem, jak nie, rzucam rysowanie, sprzedaję wszystkie kredki, palę wszystkie moje rysunki (oprócz Furry Sue, bo Gnobk by się obraził) i zostaję gamerem :v.
      Ważą się teraz losy mojego dalszego życia :v.

      Usuń
    9. Trzymam za ciebie kciuki!
      A kredek nie pal, możesz ewentualnie mi oddać. :-P

      Usuń
    10. Mogę też Ci dać linka do nieskończonego Linka :P. Tylko ma być na jakimś Shutterschocku, Igmurze itp, czy może na portalu typu Instagram?

      Usuń
    11. To daj Linka do nieskończonego Linka (brzmi to tak, jakby Link ciągnął się w nieskończoność O__o).

      Usuń
  3. Z ciekawości... Kto zostawia w dzisiejszych czasach wiadomość po sygnale? Ja akurat zazwyczaj czekam, aż ten ktoś oddzwoni lub dzwonię później. Może to tylko ja...

    OdpowiedzUsuń