mnie nie widać! yay!

wtorek, 7 marca 2017

Zootopia Travel #9 Podsumowanie


Nadszedł ten czas! Po pięciu miesiącach wycieczka po Zwierzoraju dobiegła końca. Zwiedziliśmy parę ciekawych lokacji i dowiedzieliśmy się o nich co nieco. Podsumujmy tę wyprawę, a przy okazji zdobędziemy parę tapet.


link 

Sama seria początkowo miała na celu odnowienie dawnej serii rudegolisa. Zakończyło się na tym, że poprzedni twórca postanowił dokończyć starą serię, a ja, żeby nie urwać, zdecydowałem, że przerobię to na opisową wycieczkę. Jak to wyszło? Sami oceńcie. Faktem pozostaje, że seria nie cieszyła się dużą popularnością i wielu ucieszy fakt, że to już koniec. Nie mówię tego, by się dołować. Po prostu patrzę na to realnie. Przejrzyjmy punkty naszej wyprawy.

1. Szarakówek
2. Stara Sahara
3. Śródmieście: Sawanna Centralna
4. Tundrówka
5. Outback Island
6. Śródmieście: Chomiczówka
7. Canal District
8. Las Padas


Szczerze? Byłem zaskoczony, że tak to się rozciągnęło. Wycieczka z docelowych pięciu przystanków, zrobiło się osiem, a mogło być i więcej.

Nie będę was zanudzał statystykami, który przystanek był najchętniej odwiedzany i tym podobne, bo nie ma takiej potrzeby. Za to pojawia się pewne pytanie. Co teraz? Seria została zakończona. Mam jeszcze "5 obrazków", ale coś poza tym wypadałoby poprowadzić.

 link

Co sądzicie o serii "Historia Zwierzogrodu"? Gdzie trułbym wam o moich przemyśleniach na temat ewolucji miasta i zwierząt na przestrzeni wieków. Może jakaś inna seria? Może wcale? Co wy na to?
Tak. Dużo pytajników. Lubie pytajniki. Są takie pytajnikowe. Pytajnikostycznie!

Żegnam więc was!
Do usłyszenia!

10 komentarzy:

  1. "Historia Zwierzogrodu" brzmi dobrze, chętnie zobaczę taką serię na blogu, jeśli mielibyście jakieś pytania co do historii mafii w Tundrówce to służę pomocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje tam u was stary dobry Vito Scaletta?

      Usuń
    2. Oczywiście i zajmuje należne mu stanowisko, kierując oddziałem "Komando chomików śmierci"

      Usuń
    3. Czemu nie surykatek?

      Usuń
  2. Jestem za! Byle by był tam PIASEK !

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia Zwierzogrodu brzmi ciekawie. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam patent na teorię ewolucji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten, no... fajno, ale co? Ja mam jakieś niedowłady mózgu bo nic nie ogarniam i pisze głupoty

    OdpowiedzUsuń