mnie nie widać! yay!

czwartek, 2 marca 2017

Gliniane figurki made in China


Hej! Zanim zacznę, informuję że możecie zamordować mnie, za brak archiwum "Z", ale to tylko pogorszy sytuację postów...




No, ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj o figurkach! Ale nie byle jakich - ręcznie robionych i oczywiście z Zootopii! Są one autorstwa Clay Kingdom of Yansu 양쑤. (Który jest z Chin, Tajwanu czy czegoś tam. Serio, nie znam się na tym, wystarczy przejrzeć moje oceny z geografii...)
Na pierwszy ogień poszedł Nick:


Który swoją drogą wyszedł bardzo ładnie...


No, ale nie można zapominać o Judy! Urocza, prawda?

Te figurki są takieee śliczne! Chciałabym tak umieć, lecz niestety, gdy ja dotknę plasteliny, to kończy się to katastrofą. A co wy sądzicie o figurkach?

8 komentarzy:

  1. Clay Kingdom of Yansu jest chyba z Korei, tak przynajmniej wynikało z szybkiego przejrzenia komentarzy kanału YT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Chiński Nick z pyska wygląda trochę jak doberman lub rotwailer ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to Korea, mają charakterystyczne pismo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje dla autora, skurczybyk ma niesamowite umiejętności manualne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wydaje mi się że nick na filmiku wyszedł mu trochę za długi (tułf)

    OdpowiedzUsuń
  6. Japierdziere zajebiste te figurki

    OdpowiedzUsuń