mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 13 marca 2017

Podsumowanie tygodnia #10



Słonko się śmieje, słuchajcie!
No co to ma być?! Nie obijaj się! Świeć!
Redakcja, baczność! Przynieść który rakietki z magazynu. Turniej babingtona musi się zacząć punktualnie!
Albo nie! Chodźmy na jagody! Na jagody! Na jagody! < tu ktoś strzela mnie patelnią>

Już mi lepiej. Skończył się tydzień, a mnie zastanawia: czemu podsumowanie robimy w poniedziałki? Na początku roku miałem na to jakieś wytłumaczenie, a teraz uciekło.
Od początku. Punkty tygodnia.

1. Wycieczkę po Zootopii zakończyło podsumowanie. Odjechało
2. Gnobk rozmyśla o językach w mieście. Babel
3. Kolejna porcja "Z archiwum Z". Concepty
4. Arty, arty i fanarty. Arty
5. Kryminalne zagadki Zootopii. CSI: Zootopia
6. Cichy sobie gdyba. Lisołapkowo

By zapobiec reakcjom: "O nie! Znów post Polineksa!" i "Kiedy on zakończy te męki", ustawiliśmy w redakcji grafik. Dzięki temu staliśmy się przewidywalni jak polska zima. O dziwo spokojnie się zrobiło na tym blogu. Nioch!
Hej! Dawno nie robiłem posta dyskusyjnego, do którego nie ma dyskusji. Trzeba to zmienić.

Dam wam komiks. Dla waszej radości.


Teraz czas na dalszy ciąg programu, czyli...


Za pomocą zaciągu z MLP Polska nasze forum ma w końcu ponad stu użytkowników (tylko w teorii). Dzięki temu forum znów nieco ożyło.
Parę ciekawych tematów się pojawiło. Między innymi o Zootopii Zero lub jak ktoś woli Prazootopii.
W tym miejscu miałem dać FKT, ale nie dam, gdyż zaginął w odmętach mojego laptopa i znaleźć go nie mogę. Może po aktualizacji się znajdzie, tak jak kapcie Celestii. <kolejny raz obrywa patelnią>
O! Znalazł się!


Porada naszego ulubionego Inuity (oberwę trzeci raz patelnią, jeśli przekręciłem to słowo). Boisz się krytycyzmu względem swej pracy? Otaguj ją jako horror. Idealne rozwiązanie. Co prawda tego nie zastosowałem w pracy, o której mowa, ale kapcie się odnalazły. O co mi chodzi? Jeden Nick Bajer wie!
P.S. Nie czytajcie tego.

Ale boli mnie głowa. Jest na to rada! Dostałem od Astro EG (dzięki) pudełko z przebojem zwierzogrodzkiej farmacji. "Zoospiryna" firmy "Bajer"! Jedna tabletka w kształcie lodołapki i ból znika jak łapą odjął! Przetestowałem na sobie i działa w stu procentach. Nie ma też efektów ubocznych. Czekaj! Przeszedł przede mną Nick z kolorowym grzybem. O! Gwiazdki widzę! Jak miło! O czym to ja? A, no tak. Pomaga w bólu głowy i poprawia zdolność myślenia, a co za tym idzie dodaje ci weny, dzięki temu możesz pisać o złodzieju kapci Celestii. Poleca ZUO!


Dostępne w ZUOptekach za promocyjną cenę iluś tam forum bucksów. Korzystać póki są.


Tym razem bez problemów, Gnobk nam zaprezentuje Komentarz Tygodnia.

Ma ktoś jakieś koncepcje, kim jest ów użytkownik z pandą na obrazku? Narazie mamy międzi innymi:
-Asystent Kiranii
-Świeżak
-Użytkownik tła, który miał czeln... znaczy odwagę napisać komentarz
-Brony z Ponymeeta 
-Wiesiek
-Tester jakości pluszaków w Tesco
-Ten, co go statkują z jednym z Elementów Harmonii
Która opcja jest dla was najtrafniejsza? Piszcie w komentarzach i dodawajcie własne opcje!



Hej! Jestem w KT! Ogłaszam dzień darmowego pączka, a chętnym dodam rozpuszczalnik (lub cydr) w gratisie.


I na koniec obrazek romantyczny jak północ w Wenecji.


Zapewne moje pojęcie romantyzmu znacząco różni się od waszego, ale kto surykatce zabroni. No właśnie. Pamiętajcie:

by DarthVirax

Tu chyba zakończymy. Chyba, że Anirak rzuci jakimś żartem.
Okej. Suchar suchy jak polskie ziemniaki. Czemu ziemniaki? A no bo chciałam napisać, że suche jak polskie lato, ale niestety kłamać nie lubię.

No dobra, suchar leci tak:

Kto ma najwięcej "ch" w nazwisku?
Kamil Stoch!

Badum tss!

Życzę miłego tygodnia.

P.S. Sorry, ale nie mogłem się oprzeć.

Uwielbiam tę dwójkę! <3 ( ͡° ͜ʖ ͡°) ~Cichy
Tym razem Au revoir!




15 komentarzy:

  1. Jej post Polineksa. Jak ja uwielbiam podsumowania tygodnia, takiej dawki bezsensu nie ma nawet w Latającym Cyrku Monty Pythona. A te suchary na końcu, coś niesamowitego. Chwała redakcji, wiwat ZUO. Dobra już chyba przestali patrzeć, mogę kończyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałem zapomnieć o tym rysunku.;-)
    Jestem w komentarzu tygodnia. Fajnie!
    Nie przekręciłeś słowa "inuita". Brawo.
    PS. Pamiętaj, nikt cię nie strzeli patelnią za błędy, bo z patelni się nie strzela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale patelnią strzelić można. Wydaje wtedy taki fajny brzęk.

      Usuń
  3. KT był publikowany w poniedziałkowych postach, dlatego chyba Podsumowanie zostało ustawione na ten dzień tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to było? Ja już nie pamiętam. Jedyne co, to to że pisałem coś o tym, iż zmusi mnie to do pisania co najmniej jednego posta w tygodniu :)

      Usuń
  4. Jestem w KT :D raduje się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten uczuć, kiedy nigdy nie byłaś w komentarzu tygodnia :P

      Usuń
    2. A jakie to uczucie? :)

      Usuń
    3. Nie wiem, jakie to uczucie. Melancholia? Wstręt? Euforia? Głód?

      Usuń
  5. Jestem...W...komentarzu...tygodnia...WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. Nwm czy chce CYDR! czy ROZPUSZCZALNIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz Brind to ty masz wiedźmina pod ośedlowym?

    OdpowiedzUsuń