mnie nie widać! yay!

niedziela, 26 marca 2017

Co my teraz zrobimy?

link 

 - Doktorze! Czemu Dalekowie zaatakowali Zwierzogród? Czemu teraz? - wręcz wykrzyczała swe przerażenie Judy.
- Nie mam pojęcia. Coś musiało na to wpłynąć. Jakieś zawirowania na FGZ. - odpowiedział masując sobie podbródek.

- Zatem co teraz?
- Lecimy na taco?
Szok jaki ogarnął jego towarzyszkę, był nie do opisania. Doktor widząc to, zaczął się nerwowo uśmiechać, po czym skierował się do konsolety TARDIS. Wykonał pewną nie znaną jej sekwencję, po czym ucieszony oderwał się od niej.
- AHA! Tu leży nasz problem! - wskazał łapą na ekran przed nim.
Widniała na nim informacja. Wynikało z niej, że Mr. B, który w niedawnym czasie dołączył do redakcji był tak naprawdę Davrosem. 
- Czy to znaczy...
- Że sami ich wpuściliśmy? - dokończył jej myśl. - Tak całkiem możliwe. Nawet więc niż "całkiem możliwe", to właściwie pewne.
- Zatem.
- Co zatem?
- Co robimy? - dopytywała.
- Zbieramy posiłki. Potrzebna nam pomoc.
Nagle się zaczął biegać wokół konsolety, przestawiając wajchy i wciskając guziki. Krzyczał przy tym kto im się przyda. W pewnym momencie stanął.
- Gotowa na akcję? - zapytał, patrząc w jej oczy.
- Ty wiesz, że tak!
- Zatem Allons-y!
Przestawił ostatnią wajchę i TARDIS rozjaśniał barwami, wydając swój charakterystyczny dźwięk.


 link

28 komentarzy:

  1. He he he. Odkryliście mój niecny podstęp, ale na nic wam się to zda. Z równoległych wymiarów zebrałem największą armię ZUA jaką widział świat. Wspólnie zaprowadzimy w Zootopii chaos. Do boju złoczyńcy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Śródziemiu się nie udało, ale Zwierzogród padnie moim łupem!

      Usuń
    2. Hahahahaha powracam silniejszy. Avada kedavra!

      Usuń
    3. Dołączcie do ciemnej strony mocy!

      Usuń
    4. Eee ja tam złoczyńcą nie jestem, ale chaos brzmi na świetną zabawę. Tylko nic nie mówcie Fluttershy, plis.

      Usuń
    5. Hihihi Ktoś zamawiał gaz rozweselający?

      Usuń
    6. Tu z pewnością nie przeszkodzi mi Pepe Pan Dziobak!

      Usuń
    7. Nie pokonacie nas! ZOOTOPIA aeternum!

      Usuń
    8. "Nie pokonacie nas" - błąd logiczny
      Rozpocząć proces anihilacji!

      Usuń
    9. Krew dla Boga krwi!!!!!

      Usuń
    10. Podobno w Zwierzogrodzie ukryte są ssspore ssskarby.

      Usuń
    11. To dobrze, bo będę błyszczeć!

      Usuń
    12. Jak zwykle ostatnia i niedoceniana. A ja to co? Też jestem złoczyńcą.

      Usuń
    13. A co ze mną?! Doktorze, nie zapominaj o mnie!

      Usuń
    14. A o mnie nawet nie słyszeliście... Śmierć Czterem Krainom!

      Usuń
    15. Nie spóźniłam się?

      Usuń
  2. Szopia Inkwizycja zarządza mobilizację! Szopi Inkwizytorzy z całego świata proszeni są o zbiórkę w głównej siedzibie Szopiej Inkwizycji, protokół 42, powtarzam, protokół 42, odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na pozycji.
      Odbiór.

      Usuń
    2. Oddział "Recker", zabezbiecz wschodnią dzielnicę Zwierzogrodu, nie pozwól wrogowi przedostać się na zewnątrz. Wróg nie może wydostać się z miasta.
      Potrzebujemy wsparcia z powietrza, zanim wyjdą z centrum. Odbiór

      Usuń
    3. Zgłasza się Doktor, odbiór.

      Usuń
    4. Doktorze, razem ze Scratch zaczaicie się na pograniczu Animalii
      http://img06.deviantart.net/fdce/i/2012/233/3/d/bass_cannon_mk_ii_by_ninga_bob-d5bzhh6.png
      Mapa rozplanowania wojsk zostanie udostępniona na tajnym kanale o kryptonimie "Discord"

      Usuń
    5. Co mam robić uczniu? Odbiór

      Usuń
    6. Niedobitki uciekają wodą w stronę doków. O ile Scratch'nDoctor zajęli się wszystkimi może zdążą ci pomóc przy wybrzeżu Animalii.

      Usuń
    7. Missy uciekła, ale nie powinna stanowić już zagrożenia. Dołączę się do was.

      Usuń
  3. To ja tego, wezmę popcorn i popatrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinieneś walczyć za Zootopię, a nie siedzieć i patrzeć!
      Brindzie, Szopia Inkwizycja rozkazuje ci zorganizować strajk komunikacji miejskiej, aby odciąć wrogu drogę. Wróg nie może wyjść z centrum. Powtarzam, nie może wyjść z centrum. Odbiór

      Usuń
    2. Strajk się robi! Wyślę też najlepszych strażników miejskich!

      Usuń