mnie nie widać! yay!

czwartek, 16 marca 2017

SZOK!!!


Dzisiaj nie ma posta na blogu!!!

13 komentarzy:

  1. Cholercia nie zdążyłem, no ale PIERWSZY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po za tym to chyba najgorsza rzecz jaka mnie dzisiaj spotkała, brak posta na FGZ :(

      Usuń
    2. Niestety, ale ktoś nam Evkę ukradł i nie mamy nic.
      Przyznać się kto to zrobił i oddać nam ją!

      Usuń
    3. Chyba nie ja,a tak na serio to mam nadzieję, że nie stało się nic poważnego i że Evka wróci szybko do redakcji.

      Usuń
    4. No :( Nie wiem co się mogło stać :((((

      Usuń
    5. No, *kaszlu kaszlu* brak mi jej...

      Nie no, uratowano mnie już :D

      Usuń
    6. Mission accomplished!
      Evka is back!

      Usuń
  2. SPOCK!
    http://littlefun.org/uploads/524a100be691b25e48c4428b_736.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. To żeby nie było tu pusto
    https://www.youtube.com/watch?v=UxBl73QX000

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na pusty blog zarypany z FGE. Zero pomysłu na siebie, wstydźcie się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha









    Dlaczego mnie to spotyka!?

    OdpowiedzUsuń