mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 20 marca 2017

Podsumowanie tygodnia #11


Toż to nastąpił poniedziałek! Mamy za sobą kolejny pracowity czas na blogu i życiu (którego nie mam). Rozpacz się rozlewa, bo zakończył się weekend. Cieszyć się należy! Już jutro wiosna się zaczyna! Tymczasem na blogu...


Tydzień pod znakiem: "Gdzie jest krzyż Evka?". Zguba się jednak znalazła i wszyscy są szczęśliwi. Zobaczmy wydarzenia ostatniego tygodnia.

1. Arciki! Bez podpisów. KLIK
2. Imperium ZUA, czyli podziękowania od fanów. KLIK
3. Finał EBoZ, czyli Nick vs Geralt. KLIK
4. FGZ poleca studia w Tennessee. KLIK
5. Ktoś kradnie Evkę. KLIK
6. Paczuszka artów. KLIK
7. Specjalne wydanie "(1)5 obrazków" z gościem specjalnym. KLIK
8. Powstał kanał FGZ na Discordzie. KLIK
9. Pierwszy gościnny post. KLIK

Poza tym nieudolnie próbowałem nawiązać relacje z fandomem amerykańskim. Paru się zainteresowało naszą Fanbazą, ale nic poza tym. Chociaż! Pod postem Gnobka wypowiedział się człowiek, o którym była mowa w artykule. Jakiś sukcesik jest. Zarówno dla nas, jak i niego.


OGŁOSZENIE PARAFIALNE

Masz pomysł na ciekawego posta? Chcesz, by poruszono jakiś konkretny temat, a sądzisz, że redakcja tego nie zrobi? Może chcesz się pochwalić swoimi zdolnościami pisarskimi? Wszystko jest możliwe! 
Jeśli jesteście chętni, ale boicie się bądź nie wiecie, czy nadajecie się do redakcji? Zostańcie naszymi redaktorami gościnnymi! 
Co należy zrobić?
Napisać posta i wysłać na naszą skrzynkę blogową w tytule wpisując "Post gościnny" i najlepiej sam tytuł. Dobrze widziane jest, by się podpisać.
Redakcja weźmie go w obroty i zdecyduje o publikacji i kto wie, może także dołączycie do redakcji!



A teraz czas na forum. Miejsce gdzie życie płynie weselej, a jak nie pisze się nic w tematach to Chatbox ożywa. Tak! ON ŻYJE! I to całkiem nieźle się trzyma. Możliwe, że to zmniejszoną ilość publikowanych komiksów. Jednak było parę ciekawych dyskusji. Oby ich było więcej.
A tu mamy FKT:



Legenda jest dość prawdziwa. Podobno gdzieś w odmętach internetu, możliwe, że nawet na FGZ, ktoś taki się znajduje. Podania ludowe głoszą, że bardzo lubi pewnego lisa i pisze coś co pradawni zwali "Lisimi łapkami". Któż wie czy nas nie obserwuje.



Gnobk, przekaż nam KT!
W środę pojawił się post o Trevorze Herdbergu, amerykaninie, który napisał pracę na temat podświadomych o podświadomych uprzedzeniach w Zwierzogrodzie. Nie wiem, czy wszyscy są tego świadomi, ale sam zainteresowany przeczytał post i nawet go skomentował!


Widzicie? :D
Widzimy! Chyba opłaciło się zrobić reklamę FGZ na amerykańskim Discordzie. :D


Prócz Komentarz Tygodnia z i forum, doszedł nam kanał Discovery Discorda. Ożył bardzo szybko, co mnie zdziwiło, a pewna mafijna ryjówka, już wypatrzyła nam na nim Discordowy Komentarz Tygodnia (DKT). Chyba za dużo tych Komentarzy Tygodnia, ale kto surykatce zabroni.


Szukasz kanału o Zootopii, myślisz że znalazłeś, a tu praktycznie każdy obrazek ma sobie kucyka. Dokąd zmierzasz FGZ.

Niech jeszcze Anirak trzaśnie jakiego suchara.

Się robi!

Gdzie muchy kupują sobie buty?
W tse tse tse.

BADUM TSS!...

I obrazek romantyczny, jak moja dusza (mówię serio).


Wyglądają uroczo. Trzeba to zmienić!

Mam wrażenie, że o czymś zapomniałem. E tam! Później se przypomnę.
Tymczasem żegnam i życzę udanego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetne podsumowanie. To jedne z moich ulubionych postów. Po za tym w tym tygodniu pojawiły się dwa posty, z którymi jestem związany, więc radość rozpiera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polski standard zniszczy zboczone fandomy zootopii z zachodu. Mam info więc wiem co pisze

    OdpowiedzUsuń
  3. Niema co... jestem popularny (pacz na obrazek z forum) :D
    .
    .
    .
    Po za tym, to świetne tygodniowe ;)
    ~Twister

    OdpowiedzUsuń
  4. No i proszę, załapałem się na Discordowy Komentarz Tygodnia. I to do tego pierwszy w historii!
    Dzięki ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Jakie to uczucie? :)

      Usuń
    2. Trochę onieśmiela. A wydawałoby się, że to dla mnie nie pierwszyzna.

      Usuń
    3. Mere Jump... Skądś kojarzę gościa. :-P

      Usuń
    4. Jestem na Discordzie. Czasem się odzywam...

      Usuń
    5. Coś dzwoni, ale w którym kościele.

      Usuń