mnie nie widać! yay!

sobota, 18 marca 2017

15 obrazków, które skucykują wam dzień #10 Specjal z gościem




Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Dzisiejszy post to specjalne, jubileuszowe i dziesiąte wydanie zootopiańskiej wersji “5 obrazków”. By uczcić to w jakiś sposób, postanowił ukraść z FGE prowadzącą tej serii. Gorąco pragnę powitać Małgę Milenę!
Dzień dobry, cześć i czołem! Pragnę gorąco podziękować Polineksowi, że zaprosił mnie do współtworzenia tego posta! To dla mnie naprawdę ogromny zaszczyt ^^. Czeka nas superzabawa!

Jak tytułówka wskazuje dzisiejsza edycja to crossovery z MLP. Już na wstępie mamy ponifikacje Nicka i Judy. Co nasz gość o nich sądzi?
Jeju, nawet nie wiem, jak udało Ci się tyle tego znaleźć, ale jestem pod ogromnym wrażeniem! I ogólnie to…janiemogę, janiemogę, pomyślałeś o wszystkim! Zmiana, na pewno czeka nas super zabawa!
Pozwólcie iż dorzucę w tym miejscu moje standardowe:
Zaczynamy! :)
Zatem ruszajmy! :)

 link


Czas na klasykę! Tę kreskę tutaj uwielbiam. Marchewka ustąpiła pióru, a fiolet oczu pozostał. Jak dla mnie Twi pasuje na Judy.
Pasuje, pasuje, obydwie mają tę wspaniałą iskrę marzeń w sobie!.... Tak, po głębszej analizie znów doszłam do wniosku, że są naprawdę do siebie podobne! Piątka, Polineks :) Piątka!


YAY! Sklepik! Mini Flutterka jest moja, więc łapy z dala.
To co mi się tu podoba, to ładna pomarańcz futra lisa. Te oczy też przyjemne. Tylko pyszczek trochę mi nie odpowiada.
Oddaaaj mi tę Twiiiiiiiii… Nie odda. Ta mina mówi wszystko.
A tak na poważnie, to bardzo przyjemna kreska, wszystko jest takie miłe i puchate! Ten pyszczek to pomieszanie puchatej słodyczy i przebiegłości. Nie ufałabym mu.
Ale pluszaki wezmę! (Oprócz Flutterki). No ja myślę.


Mordercze spojrzenie lisa! Z jego oczu wręcz bije pragnienie dalszego macania grzywy Pinkie. Kuc według mnie wyszedł znacznie lepiej od lisa.
Ta Pinkowa radość mnie rozbraja ^^ Też chcę ją sobie pogłaskać po główce, podziel się Nick!
W sumie widać tutaj trochę to, że autor pierwszy raz rysował lisa, ale w gruncie rzeczy mogło być gorzej. Przekaz pozytywny, to się liczy. Nawiązanie do sceny z Obłoczek na plus.



Sweetie, on chce sobie pograć w Minecrafta, nie wygrasz z nim. Chociaż mając te uszy…
Komiksowy styl, ale jednak te kopytka to lekka przesada. Z czasem jednak autor powinien się nauczyć.
Dlatego dobrze być samemu. Nikt cię od niczego nie odciąga. Co ja mówię? Niech mnie ktoś przytuli. Aura tutaj mi się podoba. Ma ładny kolor. Jakie te uszka są pocieszne. Nioch!


Pierwsza kucykowa fanka Judy! Jak ładnie oczy tu wyszły i ta niesforna grzywa. Flutti w policyjnym mundurze? Polineks lubi.
Pamiętam tego arta! Zawsze się nim zachwycałam ^^ Tej kreski i słodyczy nie da się nie pokochać!


Trochę niestaranny styl, ale wystarczy podstrugać ołówek. Za to fajnie oddana perspektywa, ja zawsze mam z nią problem. Ta mina Button’a wygrywa :D
Wpadł ogier. Co poradzisz. Praca wydaje się robiona ciut na szybko, ale ładnie pokolorowana. Scena też urocza.


Oczywiste, że tej sceny zabraknąć nie mogło. Rozbraja mnie kucykowa wersja Nicka. Bardzo podobają mi się tutaj ubrania. Natomiast mina Judy? Bezcenna.
Cudnie oddano ich proporcje, bo zwykle są podobnej wielkości. Ubrania są tu świetnie oddane, masz rację. No i widać profesjonalizm. I zazdroszczę cierpliwości do koszuli Nicka...


O, jak ładnie przerobiona scena! Już się odczepię od tego ołówka :)
Super oddano tutaj emocje no i rozgryziono koszulę Judy. Anatomia koszul nadaje się na osobną książkę, mówię Wam. Chyba masz rację. Ładna ta kratka. Jedna z moich ulubionych scen. Ta wersja ma swój urok. Już mówiłaś o emocjach, więc mi wystarczy się zgodzić i przejść dalej.


E… Właśnie tak by ta scena wyglądała. Ale kiedyś by się uśmiechnął. Ale trzeba do tego bardzo, bardzo dużo cierpliwości.
Mu nawet Pinkie nie pomogła. Ale i tak wygląda zabawnie.Sam zaś styl jest w mojej opinii bardzo dobry. Sam pysk Bogo czy jego rogi są świetnie zrobione.


Kryjcie swoje waifu! To najszybszy podrywacz jakiego widział świat. Żadna się nie oprze jego niebieskiej grzywie i wrodzonemu urokowi. Spójrzcie na ten pyszczek. Nie mam pytań.
To będzie raczej: kryyyyyyyyyyyyyyyjcieeeeeeee swooooooooo… zdążę z nią uciec do szafy, zanim dokończy formułę. Wiem, wredna jestem :D
Ale cienie tutaj są wspaniałe!
Poza tym kubek mówi wszystko.


Ooooooooo! Tak, ta dwójka też pasuje na Nicka i Judy, Z drugiej strony są parą zdecydowanie zbyt świeżą, aby móc to jednoznacznie stwierdzić.
Ten styl ma swój urok. Podoba mi się kolor oczu obu postaci. Te uszka też dodają uroku. Czy to nie są czasem kuce z “Top Bolt”?


Tę pracę uwielbiam. Mocny kontur, zbliżenie na pyszczki i wyrażane przez nie emocje. To zaczerwienienie policjantki. Do tego dochodzi grzywa w kolorach niemieckiej flagi. Nioch!
Przeraża mnie ten krawat. Ale ogólnie spoko.
Happy Halloween Małga! :)


Ucieczka na kucach! Zawsze to jakiś plan. Ja chętnie.
Nick i Judy są tu doskonali, kucyki jak na styl też nie mają błędów. Fajna praca ogółem, skłania do refleksji. Przed czym oni uciekają? Może nie uciekają? Czym jest przeznaczenie? Dobra, starczy :)
Zakręciłaś moim myśleniem. Muszę usiąść w mojej świątyni dumania. Postacie ze Zwierzoraju są naprawdę fajne. Zwłaszcza Nick i jego koszula. Ty, patrzaj! Pegaz bez CM.


Świetna jest tutaj grzywa Sweetie, ale spojrzenie Judy wygrywa! Dobranie kolorów do tła… Naprawdę dobra praca!
W sumie to powinny razem pracować. Przynajmniej moim zdaniem.
Lubią dawać Sweetie na obrazki. Tutaj tło fajnie otacza bohaterki. Taki duet mi pasuje. Świetnie się obie prezentują, a Judy z tą czerwienią w oku jest WOW.


Współpraca kucykowo-futrzakowo w najlepszej postaci. Judy wraz z Luną zaprowadzą porządek na tym świecie.
Te pluszaki są świetne! Te dwie tworzą naprawdę super team!



I na koniec filmik. Zgadnijcie, kto jest Flashem.

I to tyle. Szkoda. Naprawdę było mi miło tworzyć tego posta wspólnie z Małgą. Zapewne znów będzie mówić, że jest pod wrażeniem moich opisów, ale ona przecież robi je także świetnie.
Tym SFMowym akcentem kończymy tego posta! Jestem pod wrażeniem opisów Polineksa, dalej uważam, że jest lepszy ode mnie (mówiłem). Chyba jedyne co mogę zrobić to podziękować za to wspaniałe zaproszenie do posta! Te obrazki były naprawdę dobra, kawał świetnej roboty!

(...?) Nom!

Pozwólcie, że na koniec napiszę:
Miłego wieczoru! Chociaż post będzie o 10 ;)
Zatem miłego dnia.

25 komentarzy:

  1. YAY! Evka wróciła do redakcji!

    Dziękuję Małdze za współpracę przy tym poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. *kryje swoją waifu*
    Jej! Małga Milena! Nie spodziewałem się jej tutaj niczym Hiszpańskiej Inkwizycji. A obrazki świetne, nie umiem wybrać ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *głos ZUA w głowie Viraxa*
      FlutterHopps. FlutterHopps.

      Usuń
    2. Brzmi jak nazwa shipa. :-P

      Usuń
    3. Kurka! Zapomniałem spacji.I to dwa razy.

      Usuń
  3. Fajne ten obrazki <333 jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obrazki nie spodziewałem się tu Małgi, zresztą jej obrazki to jedyne posty które czytam na FGE, a już razem z Polineksem wyszedł znakomity duet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks. Sam uwielbiam jej posty na FGE :D

      Usuń
  5. Izi mizi kucysie i zootopia. Całkiem całkiem. Flutty rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie, nie. Proszę odkucykować stronę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skucykowali mnie bardziej :V A bardziej się nieda.... chyba :V :V :V

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że tyle osób przedstawia Sweetie jako Judy, albo Judy jako Sweetie XD

    OdpowiedzUsuń