mnie nie widać! yay!

wtorek, 14 marca 2017

Imperium ZUA by Mr.B


Muszę powiedzieć, że uwielbiam pisać na tym blogu. To wspaniałe przeżycie robić coś takiego dla takiej fajnej paczki. Każdy komentarz czy kolejne wyświetlenie to dla mnie powód do radości i pozytywny kopniak sprawiający, że chcę znowu coś tutaj wrzucić. Jednak są rzeczy, które sprawiają, iż pozytywny nastrój jest jeszcze większy.

Jeden z naszych czytelników zrobił nam redaktorom bardzo przyjemną niespodziankę. W ramach podziękowań nakręcił filmik, którego nie mogłem nie wrzucić (oczywiście wyraził zgodę). Kto jest autorem? Jak można się domyślić to Mr. B. 
Dlatego w imieniu swoim i całej redakcji pragnę z całego serca mu podziękować.

Mała rzecz, a cieszy. 
Cieszy mnie, że nasze starania są doceniane, a co najważniejsze, uprzyjemniamy wam dni. Dołożę wszelkich starań, by nadal tak było i dzieło Mere, Rarity i wielu wcześniejszych redaktorów wciąż dostarczało wam frajdy.
Aż łezka mi się w oku zakręciła, serio :) Dla mnie to też wielka przyjemność pisać na FGZ. Dziękujemy Wam wszystkim, że tutaj jesteście! Guys, you're amazing! 

18 komentarzy:

  1. Naprawdę cieszę się, że wam się spodobało. Pragnę podziękować Akademii Filmowej Zootopiańskiej Republiki Demokratyczno-Dyktatorskiej za docenienie mojej pracy. Fajnie, że mogłem w jakiś sposób wyrazić swoją wdzięczność za to co dla nas robicie. W sekrecie powiem też, że w planach istnieje część druga z większą ilością aktorów. Jeśli można to kogoś pozdrowię: mamo, tato jestem w poście na FGZ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imperium ZUA a.k.a Mr.B's face reveal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt się nie spodziewał, że poza godzinami pracy Mr B jest człowiekiem.

      Usuń
    2. To był szok dla wszystkich.

      Usuń
  3. To było po prostu piękne! Zdecydowanie się tego nie spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą opinię. Naprawdę cieszy mnie taki odbiór mojego filmu.

      Usuń
  4. Normalnie nie wierzę, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno to będzie jeden z moich ulubionych postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba się mnie to i to bardzo! (Spuźnione gratulacje to jednak wciąż są gratulacje mimo, że nikt ich już nie zobaczy :/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ja zawsze muszę być spuźniony?

      Usuń
    2. Bo ktoś musi.
      Ba dum tss

      Usuń
    3. Bo jechałeś tramwajem ul. Długą i było zatrzymanie ruchu. Znowu.
      #JustKrakówThinks

      Usuń
    4. A jednak zobaczyłem i dzięki wielkie. Fajnie, że się podobało.

      Usuń
    5. Hej! Skąd wiedziałeś, że jechałem wczoraj Długą!?

      Usuń