mnie nie widać! yay!

wtorek, 21 marca 2017

Lisie łapki kontra - "Jak zostać śliczną królicą?"


Po latach oczekiwań zdradzę kolejną tajemnicę...



Witam serdecznie i życzę miłego czytania!


U mnie się to zgadza! Kogo Ty byś uratował?

No to co, drogie futrzaczki? Barman! Kolejka rozpuszczalnika dla każdego, ale migiem!


Koncepcja I - Wygląd
Byłem posądzany o konspirację przeciw króliczkom, więc uznałem, że naprawię wyrządzone zło, zanim ktoś zacznie spiskować przeciwko mnie. Tak oto już za minutkę zdradzę wszystko, co wiem...
Usiądźcie wygodnie i słuchajcie biedne, brzydkie króliczki. Na początek musicie zadbać o futerko. Nie ma nic ważniejszego od niego. Musi być mięciutkie, gładziutkie i puszyste niczym leniwe obłoczki na nocnym nieboskłonie. Uszki! Są prawie tak ważne jak futerko. Schludne i ruchliwe! Takie właśnie powinny być . Łapki? Delikatne, a pazurki równo przycięte, bo bez tego ani rusz! Oczka powinny aż błyszczeć! Nosek nie może pod żadnym pozorem odstawać o reszty. Różowiutki i zaangażowanie we wrażanie emocji. Wąsiki! No tak, to bardzo ważna sprawa... Lepiej ich nie dotykać. Naturalne są najpiękniejsze.

Try everything by kawacy


Koncepcja II - Zachowanie
Tutaj, moje drogie dzieciaczki, nie ma wielkiej filozofii! Cokolwiek nie zrobicie, to będzie dobrze. Jak tu nie wybaczyć malutkiemu pysiu-mysiu-kicu-kicu króliczkowi? Wystarczy spojrzeć w Wasze malutkie, słodziutkie i niewinne oczęta by serduszko w mig stało się kałużą tęczy. Teraz przyznawać się bez bicia! Kto woli futrzaste króliczki od lisiczek!?


Królewna Balonowa! <3

Do usłyszenia!~

8 komentarzy:

  1. Jej, spóźniony post Cichego! W następnym odcinku: "Jak zostać przystojną ryjówką chrzestną" Wiem o tym wszystko. Aha no i: PIERWSZY!

    OdpowiedzUsuń
  2. YAY! Króliczki! Ja chce króliczka, ty chcesz króliczka, wszyscy chcemy króliczka. SZARACZKI!

    OdpowiedzUsuń
  3. Post o 3:33?
    Biorę w ciemno. A tak przy okazji cześć wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się skądś chyba znamy. ;)

      Usuń
    2. Ja go TUTAJ pierwszy raz widzę :V

      Usuń
    3. A no TUTAJ pierwszy ale Polineks mnie przekonał do obejrzenia Zootopii i tak oto jestem.

      Usuń
  4. Nie wiem, czy smok potrzebuje ratowania przed księżniczką. :-P (Aż mi się przypomniała robiona dla żartów sesja RPG, gdzie smocza księżniczka została porwana przez inną księżniczkę, która była Hitlerem i dowodziła armią zombie i szturmowców. Ach, wspomnienia...)
    Z tych porad znowu nie zrobię wielkiego użytku. Nie zgadza się i rasa, i płeć. :-(

    OdpowiedzUsuń