mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Szybki dyskusyjny post popołudniowy


Hej! Skoro zakończyliśmy już serię o Maskotce oraz Rysunkowe, postanowiłam wprowadzić coś nowego, coś własnego. Pewnie kojarzycie konkurs Cichego, w którym podałam swoją propozycję na posty porównujące Zootopię do innych dzieł literatury/filmy/sztuki. Furrony się nie zdecydował, z czego bardzo się cieszę, bo sama będę mogła tę serię poprowadzić :D
Zasady są proste:
1. Wy przez cały następny tydzień piszecie swoje propozycje utworów, które są podobne do Zwierzogrodu. Ja będę je realizować w każdy piątek, w takiej kolejności, w jakiej je napiszecie.
2. Nie ma glosowania - po prostu piszecie tytuły, a ja je omawiam i porównuję do Wielkiej Z.
3. Nie ma limitu propozycji.

To co? Piszecie, a ja omawiam w piątek?

9 komentarzy:

  1. To może dość oczywiste "Tangled"?
    A potem "Naga broń", bo czemu by nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Folwark zwierzęcy (tak wiem, pojechałem...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm nie ma limitu propozycji mówisz... No cóż
    1.Książki:
    - Eragon
    - Lewiatan
    - Cudzoziemiec w Olondrii
    - Z mgły zrodzony
    - dowolny tom Bellgariada
    - Zabójca trolli
    - jakis Świat dysku (bo czemu nie)
    2. Filmy
    - Jak wytresować smoka
    - Wielka Szóstka
    - Nowa Nadzieja (pan B i bez Star Warsów?)
    - Rybka zwana Wandą
    - Różowa pantera (ta oryginalna)
    - Kiler (nie mogło zabraknąć Wujka Czarka)
    3. Gry
    - The Last od US
    - Assasin's Creed Unity

    A muszę zaznaczyć że wybrałem tylko pierwsze myśli jakie mi przyszły do głowy i to same które mają coś wspólnego z Zootopią. Życzę przyjemnej selekcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Igrzyska Śmierci - zawsze mi się strasznie kojarzyły z Zootopią.

    OdpowiedzUsuń
  5. UWAGA! Bardzo Was przepraszam, ale jednak chyba nie dam rady z tą serią. Ogarnęłam się w końcu i zorientowałam się, że chyba po prostu się nie wyrobię. Te posty wymagałyby ode mnie dużo siedzenia w necie i szukania informacji o propozycjach, które podaliście, a raczej nie mogę sobie na to pozwolić. Przepraszam, że tak późno, po prostu ostatnio jestem tak zabiegana, że nie potrafię nawet myśleć. W piątek jednak będzie post, tylko że z czegoś innego. Przepraszam raz jescze. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie przez ilość moich propozycji 😀?

      Usuń
    2. Nie nie, co Ty, po prostu nie pomyślałam przez moje zabieganie. Ale muszę przyznać, że ttak, ilość Twoich propozycji nieco mnie przeraziła :D

      Usuń
    3. Wróćmy do rysunkowych wyzwań, na pewno szybciej powstają, może być temat dowolny. Jutro wyślę jeszcze 2 lub 3 prace bo dziś mi się nie chce szukać.
      Ta seria pewnie była by fajna ale rzeczywiście zaznajomienie się z wszystkimi propozycjami Mr. B mogło by trwać strasznie długo. Sama znam tylko 4/15 jego propozycji.

      Usuń