mnie nie widać! yay!

wtorek, 4 kwietnia 2017

The Best of Prima Aprlilis



Ja, kiedy Recker we wszystko uwierzył
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dzisiaj przyjrzymy się nieco kulisom powstawania naszego sobotniego żartu oraz wybierzemy najlepsze reakcje czytelników. Zapraszam.

Z początku pomysły na nabranie czytelników były bardzo zróżnicowane. Gnobk proponował założenie For Glorious Sing (po części miałeś rację Virax) oraz "skompresowanie" pierwszych tygodni życia FGZ do jednego dnia, tyle tylko, że w świecie rozśpiewanych minionków zwierząt.

Pozdro dla Scrabina
Padły jednak argumenty, że będzie to niejako powtórzenie akcji z FGA i czytelnicy mogą się tego spodziewać. Ostatecznie po długiej dyskusji (tak naprawdę wystarczyło kilka minut) zdecydowano, że zmienimy nicki i avki na starych redaktorów i powspominamy, a do redakcji dojdą Mere i Rarity. Wszystko obróciło się o 45 stopni, w czwartek kiedy to Rarity (niech będzie pochwalona) przedstawiła swój pomysł. Resztę historii doskonale znacie.


Z początku nie wierzyliście nam, powołując się na datę i z przymrużeniem oka patrzyliście na całą sprawę.

A niech to! Dopadniemy cię następnym razem.






Następnie część czytelników zaczęły nachodzić wątpliwości. (A może jednak. W sumie napisali już na tak wiele tematów. Może to prawda. Może im się już nie chce, nie mają pomysłów.) Niektórzy z was powoli zaczęli nam wierzyć.


 Część osób była zszokowana, nie chciała dopuścić do siebie tej mrożącej krew w żyłach informacji.




Inni z kolei racjonalnie podeszli do całej sytuacji wynajdując błędy w naszym rozumowaniu.

Żebyście sobie nie pomyśleli, że działo się tylko na blogu. Discord też wrzał od rozmów i przypuszczeń. Ja osobiście próbowałem powkręcać również tam. Tematy były całkiem poważne. 



Czytelnicy sami próbowali ratować sytuację, tworząc nową redakcję lub całkowicie nowego bloga.

Ktoś tu ma za duże ego :)


Dobra redakcja!

W końcu nadszedł czas przyznania się do żartu. Niektórzy odetchnęli z ulgą, na innych nie zrobiło to wrażenia. Jedno jest jednak pewne, każdy w głębi duszy choć trochę się ucieszył. Bo co by nie mówić jesteście wspaniałymi czytelnikami.



Ciekawe jakie błędy?






No cóż to by było na tyle, mam nadzieję, że dzięki tym komentarzom przypomnieliście sobie uczucia towarzyszące temu niezwykłemu dniu. Cieszy mnie, że nie znalazłem wpisów o treści "w sumie dobrze i tak ich nigdy nie lubiłem", ale nawet nie spodziewałem się takich znaleźć. Jesteście cudowną społecznością i pozostaniemy z wami tak długo jak tylko damy radę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

PS Przepraszam za brak reakcji z forum, ale już wyszukanie tych konwersacji i zrobienie screenów wymęczyło mnie potwornie.

PS2 Oficjalnie ogłaszam powstanie nowego kanonicznego shipa, jest to tak zwany Merax, czyli... A zresztą sami zobaczcie:


Nie wiem, czy ze związku Imperatora z Arcykapłanem coś wyjdzie, ale niech im tam będzie.

14 komentarzy:

  1. "Panie pośle, żarty powinny być krótkie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Żart wyszedł wam naprawdę bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miały na ten dzień dołączyć do nas także Janet i Seluna czyli też persony ważne w historii FGZ, ale coś spieprzyłem i pewnie nie otrzymały zaproszenia. Szkoda, ale to mea culpa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja cisza w komentarzach na blogu jak i na forum, a na Discordzie chwalenie się, że nie czytałem pożegnań była najbardziej wymowna.

    Podobnie jak udawanie nowej użytkowniczki na Discordzie.
    Pozdrawiam HERETYKA ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo mnie w tym poście. :D
    Ciekawe, co Mere na to, że Merax jest już kanoniczny. :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w redakcji, Fandom by zginął xD. Jedyne co bym mógł wrzucać to jakieś posty o muzyce (oczywiście Linkin Park ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to dopiero bym zabił fandom. Z moimi mocami offtopu zrobiłbym tu pewnie For Glorious Portret Doriana Gray'a. :-P

      Usuń
  7. DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO DOPRO. Dzięki za Ash miło z twojej strony.Widzę że moja naiwność i miłość to gadania smutów zostały ujawnione.Żart był okrutny ale dobrze wykonany przez chwilę naprawdę się nabralem,proszę sobie więcej takich żartów nie robić bo na zawał padnę :)(serio.).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałem ,że to żart (okrutny)

    OdpowiedzUsuń